dimarts, 24 d’abril del 2012

Més Aplec Barceloní, el Món és dels pesats.

Opinió púbica,
amb el vostre permís insistirem amb el tema, perquè s'ho val.
Des de dijous 26 d'abril, al tavernícola Bàrbara Ann hi trobareu una exposició d'en Marc Argenter, autor del preciós cartell d'enguany, on s'hi aplega material d'Els Cucs, segurament el grup més desconegut de l'escena catalana dels seixantes.


L'endemà, divendres, us espera el Guatec Bascó. Us imagineu Kortatu passat pel sedàs del swing i Cicatriz fet ie-ié? Sí, ha succeït i amb una execució de luxe! The Sparteens, no hi falteu. A partir de les vuit del vespre.


Per seguir fent justícia al cau que ens acollirà, l'Euskal Etxea, servidors, Selectors, triarem el millor de les nostres discoteques èuscares i catalanes, i gaudireu de meravelles com les que s'amaguen dins aital portada...


Dissabte, 28, de bon matí, és un dir, la jovenívola colla escuterista "Bon Vent i parca nova" ens indicarà el camí de la felicitat, tot passant per les corves més marines i muntanyívoles del Garraf. Vermut i dinar.



Després, si el temps i l'oratge ens ho permeten, farem una visita a l'exposició-botiga del company de Redenou, instal·lada al carrer Mallorca de la Ciutat Comcal.



I sense més sonàmbuls, lliscarem fins el Terra d'Escudella per lluir els nostres pick-ups i els de qui convingui i s'hi apunti, fins que arribi l'hora de conèixer aquest interessantíssim llibre...


Tot seguit
*Opció a.-Soparot de germanor
*Opció b.-Festival de Rock dels còmplices de Bankrobber.
Tria la teva aventura.
Francament sembla fet a mida: l'horari, els conjunts, el lloc...


En qualsevol cas, en acabat, cap al Bàrbar Ann hi falta gent! Des de Perpinyà, el Greg farà ballar


i amb l'Argenter, la passarem bé.
Salut i modernor.
Adides? Munich!

dijous, 29 de març del 2012

3r Aplec Modernista del Barcelonès



Fa goig, oi?

Ja hi tornem a ser!
*27 d'abril, "Black magic woman's day", mercès a la sintonia amb la programació de l'Eskual Etxea barceloní, podrem gaudir d'un conjunt magnífic: The Sparteens. Una colla que revisa els clàssics populars bascons en clau twist-jazzy-ie-ié, amb una posada en escena de primera divisió. Feu una ullada a qualsevol del seus videos i no us en podreu estar de veure'ls en directe a tan nostrat cau.
En acabat, els Selectors Bada? Badok! ("N'hi ha? En tens!") us ajudaran a arrodonir la festa amb la seva tria de modernisme aborigen. En aquesta ocasió hi conviuran els càntics llemosins amb els èxits bascons d'època com el que cantava aquesta barcelonina de la Safor...



Qui endevini qui és, un pack de modernor nostrada de prèmit!

*I l'endemà, 28, la clàssica Escuterada, amb el seu vermutet i dinarot, i a la tarda, la graciosa Trobada de Pick-ups, hi sou ben convidats/des, i la interessantíssima presentació d'un volum enciclopèdic: "Barcelona Balla". El savi Ferran Aisa ens explicarà d'on venim i així potser podrem entendre a on d'allonsis anem.
El final de festa serà un clàssic entre els clàsics, un punxada al mitiquíssim Bàrbara Ann a càrrec de dos personatges de solvència contrastada: el Greg de Perpinyà i el Marc Argenter de Barcelona.

Bé, ja teniu clar el que cal fer aquell cap de setmana, oi?

Apa-li, fins aviat, doncs.

dijous, 1 de març del 2012

Nines de Cera-Poupée de Cire (S.Gainsbourg)

Sí tu, quatre versions en coneixem en català! El perla jueu parisí va deixar prou rastre al nostre País....amb el seu cop d'efecte a Eurovisió el 1965, tot fent-hi guanyar Luxemburg.

La primera, la senyoreta Maria Cinta





La segona, la Renata






La tercera el senyoret Francesc Heredero






I la quarta, el Dodó Escolà







Per cert, la magnífica adaptació de la lletra és del mestre JM Andreu, i fixeu-vos en el justíssim detall de la 1a persona en les primeres versions i la 2a en les segones. Fer feina amb professionals és un plaer!

pd: des d'ahir els neutrals blogspot.com s'han aliat amb les forces del mal (.es i .fr). L'exèrcit de bandolers i bandoleres internàutiques estem cercant noves vies d'escapament i victòria davant aquest nou atac d'incultura i totalitarisme. Us n'informaren tan aviat com ens sigui possible.
Perdoneu les disculpes

divendres, 10 de febrer del 2012

Cap de setmana amb prèmit.....10 i 11 de febrer!

Colla jovenívola,
vet aquí l'oferta pel cap de setmana...





I la prova de foc.....qui són aquest parell de cantaires tan nostrats?
Pac de modernisme aborigen (xapes, cedés compilatoris, brodats...) per qui ho encerti!



Qui l'encerti l'endevina!

dilluns, 6 de febrer del 2012

Dilluns...cançons de fer feina!

Benvolgut poble treballador!
Per fer-ho tot plegat més passador i en record de l'acollida memorable dels companys del Pilé45 ara fa unes setmanes, us oferim dues versions nostrades del clàssic de l'Oscar Brown jr:

La primera, d'un peculiar conjunt vocal, "Els 7 d'aquí"





I la segona, la visió de la jugada de la fera ferotge de Canet de Mar





Embolica que fa fort!

divendres, 27 de gener del 2012

Més molla! (27 i 28 de gener)

Benvolguda joventut,
vinga, avui vers Terrasa (Vallès) amb els finíssims Pilé45 i l'exquisit Berimbau







I demà, el cos a cos dels Tirantlofunk







O bé, festa grossa a la Cova tarragonina, al carrer del Trinquet Vell (sí, sí, a Tarragona hi havia trinquet!)






I fins i tot una proposta original a la Jaç Cava de Vich:

"Dissabte 28 a les 23h, Entrada Gratuïta
Ricky Gil (Brighton 64, Matamala, Top Models)
Rudemod & Yokomar Dj’s (Sessió Dj 60’s, Soul, Ye-yé, Bcn&València)

Concert en solitari de Ricky Gil, component de grups emblemàtics com Brighton 64, Matamala i Top Models. Acompanyat per la seva guitarra elèctrica i sense descartar possibles sorpreses, en Ricky interpretarà temes de les seves bandes i versions dels seus artistes preferits, per primera vegada en terres osonenques.
Després del concert hi haurà una punxada de sons 60’s, soul i ye-yé, a càrrec dels reputats disc-jockeys Rudemod (BCN) i Yokomar (València), responsables de les sessions del club A way of life. La festa arrencarà a les 23 h i s’allargarà fins a les 3 de la matinada. No us la perdeu!"

Ricky dixit.


I per gaudir de la lectura, una versió esplèndida del Mestre Burrull d'un clàssic planetari.










Al barri hi ha de tot!


dijous, 19 de gener del 2012

Qui dia passa, any empeny (20 i 21 de gener)

Benvolguda opinió pública,
ens plau de presentar-vos un parell d'ofertes pel proper cap de setmana. Per començar, divendres podreu gaudir d'una jornada ben complerta: la presentació d'un llibre que tan sols d'ensumar-lo ja és interessantíssim, "Barcelona balla". Després, al mateix lloc, l'incommensurable Anònims de Granollers (Vallès Oriental), hi podreu sopar i mentrestant i en acabat, remenar els malucs amb una sessió de....modernisme aborigen! Els noiets dels Selectors Badabadocs, i els anfitrions, els Pilé 45, faran mans i mànigues per crear un festa sense parió.



I per si no n'heu tingut prou, l'anydemà més gresca a Barcelona (Barcelonès)...



Perquè us hi 'neu trobant, una micona de ballaruca d'arrel, amb aquell deliciós punt sardanístic del soul del País.





Vi bo i ganxet!